Monday 25 August 2014

EGO KARENAH ORG TUA



Pagi nie tetiba teringat pulak 2-3 bulan lepas sessi perkongsian #biovelocity semasa Taklimat Kesihatan Teknologi Nur Dhuha di salah sebuah agensi kerajaan.

Akak nie mengalami pelbagai masaalah kesihatan , tapi pada awalnya beliau menafikan seboleh boleh nya "akak sihat jer sakit sikit sikit tu biasa lah body dh masuk 50thn , barang pun dah lama"

Itulah antara alasan alasan yang sering saya dengar bila ingin berkongsi kelebihan dan kebaikan #biovelocity dgn org org yang lebih tua dari saya yang seusia ayah dan mak saya.

Kenapa harus malu utk berkongsi makcik dan pakcik ooooiittttt bukan ker setiap sakit tu ader penawarnya , kenapa pakcik takut saya promote dan racun minda pancik dan memaksa pakcik dan makcik membeli ker?

Niat saya nak membantu membeli tu soal no 2 , yg penting saya nak pakcik sendiri rasa pakcik sendiri tgk dan pakcik sendiri yg bagi tau pada saya apa yg pakcik rasa bila 10saat pertama pakcik tengok dan 10 minit pertama pakcik pegang #biovelocity ...

Alhamdulillah belum saya berbicara dgn panjang lebar pakcik tu sendiri cakap syam tangan pakcik rasa lain lah , terasa mcm ader benda berjalan jalan bawah kulit dan jantung berdegup kencang ,,,, ok ker nie , terasa lain macam lah.

Nak tahu cerita selanjutnya tunggu yer,,....
nanti saya sambung lagi.


No comments:

Post a Comment