Monday 13 August 2012

kehebatan Capt Jai


Capt Jai , Kehebatannya tiada tandingan , Ketegasannya didalam menjalankan sesuatu tugas pasti selesai dengan jayanya. Itu lah semangat yang kekal dan melekat didalam jiwa seorang bekas pegawai tentera ini. 

Mula mengenali Akademi Taipan 181, 5 tahun lepas , pada mulanya seorang yang negatif terhadap perniagaan networking , dan beliau sendiri berasa kurang yakin dengan perniagaan yang bakal diceburinya ini. 

Namun berkat kesungguhan dan ingin mengubah kehidupan dari insan yang biasa kepada insan yang extra luar biasa , Kini segalanya telah membuahkan hasil. Beliau telah melebarkan sayapnya dan telah berjaya membina empayar perniagaan diseluruh pelusuh negara. Kedah , P.Pinang, Negeri Sembilan menjadi taruhannya.

Dengan semangat yang tidak pernah kenal erti mengalah dan putus asa. Beliau telah berjaya menjayakan ramai anak-anak muda untuk terus berjaya dan mengubah hidup dari budaya makan gaji... percayalah dengan akademi taipan malaysia segalanya tidak mustahil boleh belaku didalam hidup anda , 

Ingin menjadi seperti Insan hebat ini, hubungi saya , Insyallah saya boleh membantu anda untuk terus berjaya .... 

No comments:

Post a Comment